ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    רוצים למכור דירה?

    בזמן האחרון המון קונים ובעלי נכסים פונים אליי עם אותה שאלה:
    "יעל, לדעתך המחירים יעלו/ירדו?" "זה זמן טוב עכשיו למכור/לקנות?"

    על פי אתרים מובילים בתחום הנדל"ן וסיכום שנת 2023 עקב מצב ביטחוני וכלכלי אנו נוכחים לראות כי אנשים מעוניינים לנצל הזדמנויות "משבר" (כמו הקורונה) ומשום כך, מאוד מאוד חוששים להפסיד הזדמנות למהלך כלכלי.
    חרדת ההחמצה או בשמה הלועזי הFOMO ((באנגלית: Fear of Missing Out) אנו מקיימים המון פגישות בהן כל אחד ואחת מקבלים חוות דעת מקצועית והתאמה לפי דרישותיהם הן מבחינה כלכלית והן מבחינת סוג ההשקעה.

      אני נותנת עדיפות לפגישות פנים מול פנים עם לקוחותיי בין אם זה במשרד ובין אם זה בבית הלקוח.
      עם זאת אני מציעה רמה גבוהה של גמישות על ידי ניצול כלים טכנולוגיים כמו פגישות זום. במהלך הפגישות, ניתנת הדרכה אישית ללקוחות, לרבות פגישות ייעוץ המשולבות בתהליך הקנייה או המכירה.

      באמצעות רשת ענפה של קשרים עסקיים בתעשייה, מאגר לקוחות מרוצים משמעותי וצוות של אנשי מקצוע, אני מספקת את התמיכה הדרושה לעסקה מוצלחת.

      אז מה אני מציעה לכם?

      חסכון בזמן: אני מכירה את מחירי השוק ויודעת בדיוק מה המחיר שתקבלו עליו באופן ריאלי וכמה זמן ייקח למכור במחיר X וכמה במחיר Y, וזה דבר אשר עשוי לקצר את כל התהליך המכירה שלכם ולמנוע "סחבת" מיותרת ודאגות של חוסר ודאות.

      ניסיון מוכח: לקוחות ממליצים זהו לב ליבו של העסק, המוניטין שלנו הן בשנות העשייה והן בתוצאות מוכח מידי שנה, אני אוהבת אנשים ואוהבת את מה שאני עושה יום אחר יום ולכן לא מרגישה בעבודה אלא כדרך חיים!

      אמון וכנות: אנשים יגיבו אליך אם יש לך גישה נהדרת, אישית וישרה, הלקוחות יתנו אמון בך וביכולות שלך אם תפגין שאתה מעוניין לעזור להם ואני מדגישה זאת שוב, אני פה בכדי לעזור לכם
      ועל כך אני נמדדת במבחן התוצאה.

      צוות מיומן: כחלק משנותיי הרבות בתחום למדתי והשקעתי המון בכדי לחזק ולטפח מערכת יחסים עסקית נכונה ונבונה לי וללקוחותיי עבור תוצאה מקסימלית, החל מאדריכלים/ מעצבי פנים לתכנון התוכנית העסקית עבור המשקיעים אותם אנו מלווים, עורכי דין מהשורה הראשונה ביותר בעלי ניסיון וזמינות מרבית לניהול מופתי של העסקה ובדיקת בלת"מים קודם יציאת השיווק, מניפה רחבה של יועצי משכנתאות ומנהלי מרחב לכל לקוחות הבנקים וכן היד עוד נטויה…

       

      מיתוג וקידום באינטרנט