ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הערכת שווי דירה

    ניהול נכסים בתל אביב

    בדיקת שווי נכס

    מכירה של דירה או בית היא תהליך לא פשוט שיש בו כמה וכמה שלבים ופעולות. יש כאלה שאפשר לבחור מתי לבצע אותם ויש כאלה שצריכים להתבצע במועדים ספציפיים של זמן. בדיקת שווי נכס למשל היא פעולה שצריך לבצע בעזרת אנשי מקצוע מהתחום של שמאות ונדל"ן והיא צריכה להיות אחד מהשלבים הראשוניים בתהליך, שכן יש בה כדי לסייע בקביעת מחיר המכירה של הנכס. בעל הנכס לא יכול להחליט על דעת עצמו מה יהיה המחיר ועליו לפעול על פי מחירים ושווי אשר נהוגים בשוק הנדל"ן ומתאימים או נפוצים לנכסים דומים.

    איך מתבצעת בדיקת שווי נכס?

    על מנת להבין או להעריך את שווי הנכס של דירה או בית צריך להזמין למקום אנשי מקצוע מעולם הנדל"ן – מתווכים ושמאים. הם יבדקו את כל המידע אודות הנכס עצמו, כמו גם נתונים חשובים שקשורים בסביבה שלו. הם יבחנו לעומק את המצב שלו ואת הצורך, אם קיים, בביצוע שינויים, תיקונים או שיפוצים ועל סמך כלל המידע הזה אפשר יהיה לבצע בדיקת שווי נכס ולהעריך את המחיר שיהיה הכי נכון, מתאים וגם ריאלי תמורתו. על פי ממצאי הבדיקה יוכל בעל הנכס לקבל החלטה בנוגע למיקוח אפשרי עם קונים פוטנציאליים או לגבי עמידה איתן במחיר שמשקף את השווי.

    החשיבות של קביעת השווי בסיוע אנשי מקצוע

    יש פעולות שקשורות לנכסי נדל"ן שחייבות להתבצע על ידי אנשי מקצוע מומחים ומנוסים על מנת שתהיינה אמינות ומהימנות ושאפשר יהיה להתבסס עליהן. בעל נכס שקובע שווי או מחיר שרירותי לנכס שלו לא בהכרח יצליח למכור אותו או שעלול למכור אותו במחיר הפסד, מה שהוא לבטח לא ירצה. בדיקת שווי נכס מהווה אסמכתא מקצועית ורשמית לכך שהמחיר שהוא מבקש אינו אקראי ולכך שאנשי מקצוע הם אלה שכיוונו אותו ונתנו את חוות הדעת שלהם בנוגע לשווי והמחיר המבוקש.

    מתעניינים בבדיקת שווי נכס לדירה או לבית שלכם? קבלו ייעוץ מקצועי המבוסס על ניסיון רב מסוכנת ומומחית הנדל"ן יעל אדמוב, שירות אישי והקשבה מאלה לצרכיכם.

    ליצירת קשר
    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

        מיתוג וקידום באינטרנט