ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    יועץ משכנתאות פרטי

    מי שמתעניין ברכישת דירה או בית לא תמיד מבין שאחת המשמעויות של העניין הזה היא עיסוק בסכום גבוה במיוחד של כסף, כלומר עסקה כספית שבדרך כלל מבצעים פעם אחת במהלך החיים. עליו לדאוג להקיף את עצמו באנשי מקצוע שידאגו לאינטרסים שלו וייצגו אותו מול פקידים או גורמים כאלה ואחרים שהאינטרסים שלהם יהיו מנוגדים לאלה שלו. יועץ משכנתאות פרטי הוא איש מקצוע שאסור להיכנס לעניין הזה בלעדיו, שכן שכר הטרחה שישולם לא יהיה כאין וכאפס לעומת אלפי שקלים שהוא יכול לחסוך ללקוח שלו, זאת בזכות ההכרות המעמיקה שלו עם עולם המשכנתאות והיכולת להתאים לכל אחד את מסלול ההחזר הנכון והמתאים לו.

    מה בדיוק עושה יועץ משכנתאות פרטי?

    כפי שאפשר להבין מהשם של המקצוע – יועץ משכנתאות פרטי יעמוד לצד הלקוח שלו בכל עניין, החלטה או התלבטות שקשורים ללקיחת משכנתא. הוא יגיע איתו לפגישות בסניפי הבנקים השונים, יבצע סימולציות חישוביות בנוגע ליכולת החזר ההלוואה ויבחן כל פרט מידע אל מול נתונים אישיים שיהיו נכונים עבור כל לקוח באופן אישי. כאשר הלקוח יגיע לפגישה בבנק כשהוא מלווה ביועץ מקצועי מטעמו היחס אליו יהיה שונה בצורה מהותית מהיחס שהוא יקבל לו היה מגיע לבד ויתכן שהיה נתקל בניסיונות לנצל את חוסר הידע שלו בתחום. היועץ לא ייתן למצב כזה לקרות.

    הערך המוסף של שירות ייעוץ פרטי

    עוד לפני הפגישות בבנקים יועץ משכנתאות פרטי יכול להציע את הסכום הכדאי והמתאים לכל לקוח על פי גובה ההכנסות וההוצאות שלו, הוא יסביר בנוגע למסלולי החזר שונים וההבדלים ביניהם, יבין על פי נתונים אישיים של הלקוח איך יהיה הכי כדאי להתנהל – מצב אישי, גיל, מצב בריאותי, מצב משפחתי ועוד וכאמור ילווה אותו לכל אורך התהליך. כיום כבר יש מודעות גבוהה לכך שיועץ משכנתא הוא לא מותרות ולא המלצה אלא חובה.

    יעל אדמוב היא אשת מקצוע מעולם ההנדל"ן ומומלץ לקבל ממנה ייעוץ אישי ופרטני בנוגע למגוון נושאים בתחום זה.

    ליצירת קשר
    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

        מיתוג וקידום באינטרנט